We kwamen niet uit de regio dus het was erg fijn met een lokale makelaar contact te hebben. We hebben zelf enkele huizen bezichtigd maar uiteindelijk heeft Guido via via een bezichtiging kunnen plannen bij een huis, voordat deze op Funda kwam; dit huis hebben we kunnen kopen en dat was zonder Guido en Jesper nooit gelukt. Hij is nuchter, benaderbaar, heeft goed gevoel bij de prijzen in de markt en simpelweg prettig om mee te werken.
Lees meer ervaringen
Aankoopmakelaar Carthesiusstraat 54, Deventer
Bij de aankoop van mijn woning aan de Carthesiusstraat 54 in Deventer heb ik niet getwijfeld of ik een...
lees verderAankoopmakelaar, Klein Roessingh in Deventer
Doordat we niet in deze omgeving woonden, hebben we (gehoord via familie) met Guido contact opgenomen om in de...
lees verder
